پیش فروش سایپا | پیش فروش گسترده محصولات سایپا از عید قربان تا عید غدیر

قیمت محصولات سایپا

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا گفت: به مناسبت اعیاد غدیر و قربان، پیش‌فروش محصولات گروه سایپا شامل خودروی شاهین، کوئیک اس، ساینا اس و سایر محصولات را انجام می‌دهیم.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس، مجید باقری در حاشیه مراسم قرعه‌کشی سومین مرحله پیش فروش و چهارمین مرحله فروش فوق‌العاده سال ۱۴۰۰  افزود: امروز شاهد برنامه قرعه‌کشی سومین مرحله پیش فروش و چهارمین مرحله فروش فوق‌العاده شرکت سایپا هستیم که در این مرحله خودروی کوئیک آر با دو رنگ عرضه می‌شود.

باقری گفت: کسانی که در قرعه‌کشی امروز برنده می‌شوند ۹۰ روز دیگر خودروی خود را تحویل می‌گیرند.

اقری افزود: قیمت خودرویی که امروز قرعه‌کشی شده همان قیمت قید شده در بخشنامه و براساس نظر شورای رقابت است و علاقمندان با دیدن قیمت مندرج در بخشنامه اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: نتیجه قرعه‌کشی امروز، فردا ساعت ۲ بعدازظهر بر روی سایت شرکت سایپا قرار می‌گیرد و کسانی که برنده شده‌اند تا ۱۲۰ ساعت فرصت دارند وجه خود را پرداخت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت‌های خودروساز در حالی اقدام به برگزاری طرح‌‌های فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش می‌کنند که برخی این اقدام را نوعی توزیع رانت در جامعه می‌دانند. به ویژه با توجه به افزایش زیان انباشته شرکت‌های خودروساز به ۸۰ هزار میلیارد تومان، چنین اقدامی عجیب به نظر می‌رسد.

ایران خودرو نیز پیش‌فروش پنج محصول خود را از امروز ۲۰ تیر آغاز کرده است که تا ۲۲ تیر ادامه دارد. در طرح جدید این شرکت، پیش‌فروش خودرو، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژی دستی و اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای انجام می‌شود.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن