انواع مختلف دنا پلاس و دنا پلاس توربو در بازار

bty

بعد از استقبال مشتریان از دنا ایران خودرو تصیم به ارتقا و به روز رسانی آن گرفت . خودرو جدید دنا پلاس نام گرفت که بعد ها مدل توربوشارژ آن نیز به بازار عرضه شد .

دنا پلاس

در ابتدا دنا پلاس با کد کلاس 70301 با تریم داخلی مشکی و سپس با تریم داخلی کرم نیز به سبد فروش اضافه شد که کد کلاس آن 70304 بود . در این دو مدل شاهد امکاناتی نظیر : 4 عدد کیسه هوا (راننده و سرنشين جلو و جانبی )  / چراغ جلو دارای لامپ LED و طرح نئون و چراغ‌ روز (Day Light) / سان روف و …. بودیم .

با شروع تحریم ها دنا پلاس دچار تغییراتی شد و امکاناتش کاهش یافت و کد کلاس های جدیدی به آن اضافه شد .

ابتدا ایربگ های جانبی دنا پلاس حذف شد ودنا پلاس مانند دنا دو ایربگ شد که در تریم مشکی با کد کلاس 70306 و در تریم دو رنگ 70307 وارد بازار شد .

در آخرین به روز رسانی دنا پلاس برخی دیگر از امکانات نظیر : سانروف / كروز كنترل / ستون فرمان تلسكوپی (جمع شونده) / سيستم روشنايی موقت در محيط هاي تاريك / نمايشگر دمای محيط / جا عینکی وآنتن سقفی (Shark fin) به همراه سيستم پشتيباني از رهياب حذف شدند که در تریم مشکی با کد کلاس 70309 و در تریم دو رنگ 70310 وارد بازار شد .

دنا پلاس توربو

قصه دنا پلاس توربو کاملا شبیه دنا پلاس است در ابتدا مدل توربو با تریم داخلی تک رنگ مشکی با کد کلاس 70401 با امکاناتی نظیر : 4 عدد کیسه هوا (راننده و سرنشين جلو و جانبی )  / چراغ جلو دارای لامپ LED و طرح نئون و چراغ‌ روز (Day Light) / سان روف / كف پوش موكتی با نوار قرمز رنگ و آرم توربو / دسته دنده طرح جديد با گردگير با دوخت قرمز و … وارد بازار شد .

در مرحله اول ایربگ های جانبی حذف شدند و دنا پلاس توربو مانند دنا معمولی دو ایربگ شد که با کد کلاس 70402 معرفی شد .

در آخرین به روز رسانی دنا پلاس توربوکه با کد کلاس 70404در بازار عرضه خواهد شد امکاناتی نظیر : سان روف / كروز كنترل/ ستون فرمان تلسكوپی (جمع شونده) / سيستم روشنايي موقت در محيط هاي تاريك / نمايشگر دماي محيط، آنتن سقفی (Shark fin) به همراه سيستم پشتيباني از رهياب و جا عينكی نیزحذف شدند .

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن