اعتراضات به عدم تحویل کوپا از طرف ریگان خودرو و شهر خودرو ادامه دارد

کوپا محصول ریگان خودرو

به گزارش رسانه ی خودرویی دنده معکوس برای باردوم بسیاری از مشتریان و خریداران کوپا دست به اعتراض جلوی شهر خودرو زدند. این بار نسبت به دفعه اول تعداد افراد شرکت کننده با توجه به پوشش خبری رسانه ها خیلی بیشتر از قبل بود . مشتریان معترض ادعا دارند که دو سال است پول خودرو را به صورت کامل تسویه کرده اند اما خبری از خودروها نیست . این گروه به رسانه دنده معکوس اعلام کرده اند که این شرکت کوپا هیا فیس لیفت جدید را در بازار آزاد با قیمت آزاد می فروشد و به ثبت نام کنندگان تحویل نمی دهد . تعداد اندکی از کوپا جدید در بازار موجود است که هیچ کدام پلاک نشده اند و مجوز شماره گذاریشان صادر نشده است . بحث مجوز شماره گذاری و مشکلاتش از زمستان سال گذشته شرکت ریگان را درگیر کرده ولی هنوز به نتیجه نرسیده اند . این گروه اعلام کردند که هیچ پاسخ قابل اعتنایی نه از شرکت ریگان خودرو و نه از شهر خودرو دریافت نکرده اند .

برای اطلاع آخرین قیمت خودروهای صفر در بازار اینجا را بخوانید

کوپا در واقع همان زوتی T600 کوپه است که طرفداران خاصی دارد ، تعداد زیادی از مردم این خودرو در یک و دو سال گذشته ثبت نام کرده اند که در مدتی بعد با پرداخت اضافه مبلغی کوپا خود را به مدل جدید و فیس لیفت تبدیل کردند و خیلی ها همچنان به خودروهایشان نرسیدند و از این بابت بسیار نگران هستند تا به وضعیت اسف بار مال باختگان عظیم خودرو دچار نشوند . این گروه از مسئولین درخواست دارند که به این موضوع ورود کنند تا بتوانند به حق و حقوقشان برسند . با کمک رسانه ها و قرار گرفتن حجم بزرگ افکار عمومی پشت این مشکلات می توان به حل این قبیل مشکلات امیدوار بود . امیدواریم هرچه سریعتر نهاد های ذی ربط وارد عرصه شوند تا مردم به حق و حقوقشان برسند .

در نهایت برای کمک به حل شدن هرچه سریعتر این مشکل این حق را برای شهر خودرو و ریگان خودرو برای ارائه توضیحات و روند حل این مشکلات می دهد و از طریق تریبون این رسانه می توانند با مشتریان خود د ر این مورد توضیحات خود را رائه کنند .

یک نظر

  1. دو سال پیش شرکت شهر خودرو مبادرت به ثبت نام کوپا فلکشیپ به قیمت صدو چهل و هفت میلیون بازمان تحویلی صد و هشتاد روز کاری نمود ولی در زمان تحویل با وعده و وعید چند ماهی مردم را بلا تکلیف نمودند از اردیبهشت سال نود و هشت با اعلام مبلغ سیصد و سی میلیونی قیمت خودرو اقدام به تکمیل وجه نمودند که طرف یک ماه خودرو را تحویل خواهند داد خیلی ها تکمیل وجه نمودند و خیلی ها افزایش را قبول نکرده و تکمیل وجه ننمودند تا امروز که دوسال از این ماجرا میگذرد خودرویی به کسی تحویل داده نشده ولی در بازار آزاد شرکت به فروش نقدی خود ادامه داده و پاسخگوی هیچ کس نیست

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن