محصول جدید سیف خودرو ، اس دبلیو ام در نمایندگی ها به چه قیمت به فروش می رسد ؟

SWM G01 F

مروری بر تاریخ سیف خودرو :

شرکت سیف خودرو بعد همکاری ناموفق با سوبارو ، اقدام به شروع همکاری با برند چینی بیسو کرد . در نمایشگاه خودرو تهران در سال 97 دو مدل بیسو T3 و T5 معرفی و پیش فروش شدند . تعدادی بیسو T3 پلاک شدند و وارد بازار شدند اما در ادامه با توجه به مشکلات پیش آمده برای شرکت بیسو در چین ، شرکت سیف خودرو نتوانست به تعهدات خود در قبال بیسو T5 عمل کند . طی گفتگویی که با شرکت سیف خودرو داشتیم اذعان داشتند که تمامی سفارش گذاری قطعات ما با شرکت بیسو پابرجاست اما با توجه به تاخیر زیاد بوجود آمده این شرکت تصمیم گرفت با شرکت دیگری از چین همکاری را آغاز کند تا بتواند به تعهداتش عمل کند . شرکت سیف خودرو برند SWM را برای ادامه همکاری انتخاب کرد . دو مدل SWM با نام های G01 و G01F برای بازار انتخاب شدند که در مرحله اول برای ثبت نام کنندگان بیسو T5 که به خودروی خودشون نرسیدند ، این دو مدل SWM پیشنهاد شده است و در گام دوم کراس اور های خوش بر و رو دو تابعیتی چینی-ایتالیایی آماده عرضه به بازار و وارد کارزار رقابت در آشفته بازار کراس اورهای چینی گران قیمت بازار خواهد شد .

قیمت اس دبلیو ام در بازار چند است ؟

محصول جدید سیف خودرو ، اس دبلیو ام وارد نمایشگاه ها و نمایندگی ها شد
اس دبلیو ام G01

طبق اطلاعاتی که دنده معکوس از یکی از نمایندگی های سیف خودرو به دست آورد فروش آزاد این خودرو در نمایندگی ها برای مشتریان با قیمت آزاد و بازار آغاز شده است . سیف خودرو فعلا در نمایندگی هایش مدل G01 را عرضه کرده و خبری از مدل اسپرت G01 F نیست . این خودرو در نمایندگی های سیف خودرو به صورت روزانه شارژ می شود و در رنگ های سفید ، مشکی ، قرمز و آبی قابل خریداریست .قیمتی که این نمایندگی برای این خودرو اعلام کرده مبلغ 520 میلیون تومان می باشد و به روز تحویل می دهد این در حالیست به ثبت نام کنندگان با قیمت 375 میلیون تومان تحویل خواهد داد . این نمایندگی ادعا کرد که مشکلی بابت پلاک شدن وجود ندارد و خودرو طی یک هفته پلاک می شوند.

اطلاعات کامل در مورد اس دبلیو ام محصول جدید سیف خودرو را اینجا بخوانید

امکانات SWM :

محصول جدید سیف خودرو ، اس دبلیو ام وارد نمایشگاه ها و نمایندگی ها شد
نمای داخلی اس دبلیو ام G01

اس دبلیو ام در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به سقف پانورامیک، تریم داخلی چرم (چرم و جیر در G01 F)، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی راننده برقی با گرمکن و سردکن، استارت دکمه‌ ای، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باد لاستیک، چراغ روشنایی روز، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، تنظیم حالت رانندگی برای فرمان و حساسیت پدال گاز، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه تشخیص عابر پیاده و موجودات زنده، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ثبت وقایع، نور پردازی داخلی، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر TFT جلو آمپر با سه طرح گرافیکی و… مجهز است.

قیمت روزانه خودروهای بازار را در اینجا بخوانید

اس دبلیو ام سیف خودرو از لحاظ فنی چگونه است ؟

این دو کراس اوور SWM در جایگاه کراس اوورهای متوسط قرار می گیرند . G01 و G01 F از لحاظ فنی کاملا مشابه همدیگرهستند و از یک پیشرانه مشترک استفاده می کنند . قوای فنی این دو مدل یک موتور 4 سیلندر توربو به حجم ۱٫۵ لیتر وقدرت خروجی ۱۵۶ اسب بخار با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر می باشد . توان این پیشرانه از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلومنتقل می شود .

محصول جدید سیف خودرو ، اس دبلیو ام در نمایندگی ها به چه قیمت به فروش می رسد ؟
نمای عقب SWM

تیزر تبلیغاتی SWM محصول جدید سیف خودرو :

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن