مزایده ی محصولات ایران خودرو بدون گارانتی و مشکل دار :

مزایده ایران خودزو

چند روز پیش نزدیک به هزار دستگاه از محصولات تولیدی ایران خودرو برای فروش در مزایده قرار داده شد . این خودروها شامل انواع محصولات ایران خودرو مانند دنا پلاس توربو ، دانفنگ اچ سی کراس ، هایما S7 و S5 ،پژو 206 ، سوزوکی گرند ویتارا و .. بود . بیشتر این خودرو ها به خاطر آسیب دیدن از تگرگ در این لیست جای داشتند . در ادمه چند نمونه به همراه قیمت ها را با هم بررسی می کنیم .

مزایده ی محصولات ایران خودرو بدون گارانتی و مشکل دار

چند دستگاه هایما S5 موجود در مزایده مشکلاتی از قبیل خط و خش روی بدنه ، ضخامت پایین رنگ در بعضی قسمت ها ، موج ورق در بعضی نقاط ، شکستگی قاب آینه ، خط و خش در چراغ ها ، خش در رینگ زاپاس ، قری درب راست و یک سری ایرادات جزئی دیگر را داشت . این خودروها با قیمت پایه از حدود 270 تا 290 میلیون تومان در مزایده حضور داشت .

قد بلند کم حاشیه با قیمت سرسام آور این روزهایش یعنی سوزوکی گرندویتارا نیز در پارکینگ مزایده حضور داشت که ایراداتی نظیر خط و خش و قری در روی بدنه ، موج ورق درب ها ، زدگی رینگ ها ، کسری یک سری لوازم رنگ پریدگی در بعضی نقاط و .. بیش از 500 میلیون تومان قیمت گذاری شده بود .

مزایده ی محصولات ایران خودرو بدون گارانتی و مشکل دار

چند دستگاه پژو 206 تیپ 2 دارای ایراداتی جزئی مانند خط و خش و قری در اثر بارش تگرگ در بازه قیمتی 105 تا 110 میلیون تومان قابل خریداری بود .

تعداد زیادی دنا پلاس توربو با ایراداتی نظیر خط و خش و قری های متعدد روی بدنه در اثر تگرگ و همچنین فاقد رم برای GPS با قیمت های از حدود 170 تا 190 میلیون تومان در این مزایده حضور داشتند و قابل خریداری بودند .

مزایده ی محصولات ایران خودرو بدون گارانتی و مشکل دار

خودرو پرطرفدار چینی بازار یعنی هایما S7 با ایراداتی نظیر خط و خش و قری بدنه ، خوردگی سقف ، خش روی رینگ ها واثر ضربه روی باربند با قیمت حدود 320 میلیون تومان قابل خریداری بود .

تعداد کمی دانفنگ S30 ، نسخه صندوقدار مدل H30 کراس که به تعداد اندکی در بازار موجود است ایراداتی نظیر خط و خش قری بدنه ، پارگی موکت صندوق عقب ، آچار خوردگی پیچ های درب موتور با قیمت بیش از 160 میلیون تومان حضور داشت .

در نهایت این خودروها بدون گارانتی هستند و در شرکت های لیزینگ و یا نمایندگی های ایران خودرو به صورت غیر رسمی عرضه خواهند شد و برای مردم قابل خریداریند .

6 نظرات

  1. تغییر زمان مزايده عمومي ایران خودرو به شماره هاي 99/30 و 99/31

    تغییر در زمان برگزاری مزایده ایران خودرو و زمان باز پرداخت شرکت کنندگان در مزایده برگه زرینی دیگر از گروه صنعتی ایران خودرو به شرکت کنندگان در مزایده و مردم می باشد

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن