شرکت های خودروسازی و خودروهای جدیدشان در نمایشگاه خودرو تهران 98

نمایشگاه خودرو تهران 98

چه شرکت هایی به شهر آفتاب می آیند ؟

در حالی که حدود 10 روز به آغاز به کار نمایشگاه خودرو تهران باقی مانده اما با توجه به تحریم ها و آشفته بازار خودرو امسال حضور گسترده ای از خودروسازان را شاهد نیستیم و احتمالا مانند سال قبل نمایشگاه کم فروغی را مشاهده کنیم . طبق اطلاعات بدست آمده از مسئولین شهر آفتاب مانند سال گذشته دو سالن را خودروسازان پر خواهند کرد . اما با توجه به اخبار ارائه شده توسط منابع دنده معکوس نمایشگاه خودرو 98 ، از نظرتنوع خودروها از 97 بهتر خواهد بود . چهارمین نمایشگاه خودروی تهران قرار است تا از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ مانند سال های گذشته در شهر آفتاب تهران برگزار شود.

در غرفه های ایران خودرو و سایپا در نمایشگاه خودرو تهران 98 چه خواهد گذشت :

در نمایشگاه خودرو سال 98 حضور ایران خودرو و سایپا قطعی شده است . ایران خودرو از محصولات جدیدش مثل : 206 با سقف پاناروما ، 207 با سقف پاناروما ، دنا پلاس اتوماتیک ، دنا پلاس توربو اتوماتیک و همچنین خودروهای پلاس جدید مانند : رانا ، سورن و سمند lx قابلیت رونمایی دارد . سایپا نیز محصولات جدیدش مانند رهام ومدل های جدید ساینا و کوییک و همچنین نمایشگاه خودرو تهران بهترین مکان برای رونمایی از کراس اوور جدید سایپا که بر مبنای پلت فرم رهام ساخته شده است می باشد را انجام دهد .

حضور گروه مپنا با خودرو جدیدش در نمایشگاه خودرو تهران 98 :

نکته جالب توجه حضور گروه مپنا درنمایشگاه خودروست که قرار است خودروهای هیبریدی و برقی را رونمایی کند . از بابت خودروهای برقی و هیبریدی گروه مپنا اولین شرکتی است که در نمایشگاه حضور خواهد داشت . در گام اول گروه مپنا اقدام به ارائه تکنولوژی برای برقی کردن خودروهای تولید داخل کرد و در راستای همین اقدام ایستگاه شارژ برق را در برج میلاد افتتاح کرد و با توجه اظهارات مدیرعامل مپنا خودرو کاملا جدید مپنا در نمایشگاه خودرو 98 تهران رونمایی خواهد شد .

گروه خودروسازی فردا در نمایشگاه خودرو تهران 98 :

گروه خودروسازی فردا نیز علیرغم وجود محصولات جدید برای سال آینده حضورشان در نمایشگاه صرفه اقتصادی نخواهد داشت و طبق گفته ی مسئولین این شرکت به دنده معکوس امسال شرکت نخواهند کرد . این شرکت به زودی محصولات جدیدش که شامل دو کراس اوور و سدان کوچک است رونمایی خواهد کرد . در مرحله اول دو کراس اوور رونمایی خواهند شد و در مرحله دوم سدان کوچک این شرکت وارد عرصه رقابت خواهند شد . احتمالا یک کراس اوور 7 نفره در سال 98 و دو خودرو دیگر در سال 99 رونمایی و عرضه شوند .

خودروهای جدید احتمالی حاضر در غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو :

حضور مدیران خودرو نیز قطعی شده است و محصولات جدیدش در بخش برند ام وی ام مثل ام وی ام x55 ، احتمالا نسخه های بروز شده ی ام وی ام x33 و 315 را در غرفه ی خود خواهد داشت و همچنین در بخش برند چری احتمالا شاهد حضور چری آریزو 6 ، چری تیگو 7 با تریم جدید ، چری تیگو 8 و همچنین چری اکسید TX را خواهیم بود . غرفه ی مدیران خودرو با توجه به تنوع محصولاتش پیش بینی می شود غرفه ی شلوغی را تجربه خواهد کرد .

شرکت آمیکو و خودروهایش در نمایشگاه خودرو 98 تهران :

شرکت آمیکو نیز حضورش قطعی شده است . این شرکت تمرکزش روی خودروهای سنگین و نیمه سنگین جدیدش است و این خودروها را در شهر آفتاب رونمایی خواهد کرد . در بخش خودروهای سواری نیز مدل آسنا حضور خواهد داشت و احتمال حضور آسنا اتوماتیک با موتور توربو نیز طبق گفته ی مسئولین این شرکت ضعیف است .

آیا ریگان خودرو در نمایشگاه خودرو شرکت خواهد کرد ؟

طبق گفته ی مسئولین این شرکت به دنده معکوس به دلیل حضور ریگان در نمایشگاه خودرو کرمان ، در شهر آفتاب حضور نخواهند یافت .

آِیا کارمانیا غرفه در شهر آفتاب اجاره خواهد کرد ؟

از دیگر زیر مجموعه های کرمان موتور می توان به کارمانیا اشاره کرد که این چند ماهه شایعاتی مبنی ایجاد گشایشی دوباره برای همکاری با برند بی وای دی ایجاد شده ، اما بعید است در نمایشگاه غرفه ای اجاره کند .

سیف خودرو با چه خودروهای جدیدی در نمایشگاه خودرو تهران 98 خواهد آمد :

سیف خودرو swm

سیف خودرو بعد تحریم ها و مشکلات بوجود آمده با بیسو در حال حاضر دو مدل swm در سبد محصولاتش دارد ، این خودرو در دو تیپ تولید خواهد شد که فعلا نمونه ساده آن با قیمت 375 میلیون تومان عرضه خواهد شد و قیمتی برای مدل اسپورت اعلام نشده است. حضور سیف خودرو هنوز تایید نشده اما اگر مسئولین این شرکت بخواهند غرفه ای اجاره کنند قطعا دو مدل جدید swm را در معرض دید عموم قرار می دهند .

گروه بهمن در نمایشگاه خودرو تهران می آید ؟

وانت کاپرا

احتمال حضور گروه بهمن نیز در نمایشگاه بسیار ضعیف است . با توجه به مشکلات تولید در این شرکت برای مزدا اگر غرفه ای اجاره کند بیشتر تمرکزش روی محصولات سنگین و نیمه سنگین خواهد بود و در بخش سواری کاپرا 2 و بسترن می تواند حاضر باشد .

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن