همه چیز در مورد محصول جدید سیف خودرو SWM G01 و SWM G01 F :

SWM GO1

شرکت سیف خودرو بعد همکاری ناموفق با سوبارو ، اقدام به شروع همکاری با برند چینی بیسو کرد . در نمایشگاه خودرو تهران در سال 97 دو مدل بیسو T3 و T5 معرفی و پیش فروش شدند . تعدادی بیسو T3 پلاک شدند و وارد بازار شدند اما در ادامه با توجه به مشکلات پیش آمده برای شرکت بیسو در چین ، شرکت سیف خودرو نتوانست به تعهدات خود در قبال بیسو T5 عمل کند . طی گفتگویی که با شرکت سیف خودرو داشتیم اذعان داشتند که تمامی سفارش گذاری قطعات ما با شرکت بیسو پابرجاست اما با توجه به تاخیر زیاد بوجود آمده این شرکت تصمیم گرفت با شرکت دیگری از چین همکاری را آغاز کند تا بتواند به تعهداتش عمل کند . شرکت سیف خودرو برند SWM را برای ادامه همکاری انتخاب کرد . دو مدل SWM با نام های G01 و G01F برای بازار انتخاب شدند که در مرحله اول برای ثبت نام کنندگان بیسو T5 که به خودروی خودشون نرسیدند ، این دو مدل SWM پیشنهاد شده است و در گام دوم کراس اور های خوش بر و رو دو تابعیتی چینی-ایتالیایی آماده عرضه به بازار و وارد کارزار رقابت در آشفته بازار کراس اورهای چینی گران قیمت بازار خواهد شد . G01 و G01 F از نظر فنی و امکانات رفاهی و ایمنی با هم تفاوتی ندارند و تنها در بحث تریم داخلی و طراحی با هم تمایز دارند. البته که می توان G01 F را با تریم داخلی G01 معمولی سفارش گذاری کرد.

تاریخچه برند SWM :

SWM یک نشان موتورسیکلت ساز ایتالیایی است که از چند سال پیش با همکاری گروه «شینری» پا به بازار خودرو گذشته و کراس اوورهایش را در چین و برای بازارهای نوظهور تولید می کند. در واقع همکاری این برند با برلیانس باعث تولد کراس اورهای پر زرق و برق شود . به گفته مدیران این برند ، مرکز طراحی و مهندسی SWM در میلان ایتالیا می باشد به همین دلیل از المان های طراحی که یادآور پرچم ایتالیاست در این خودرو استفاده شده است .

SWM G01 و SWM G01F از لحاظ فنی چگونه اند ؟

SWM G01
SWM G01

این دو کراس اوور SWM در جایگاه کراس اوورهای متوسط قرار می گیرند . G01 و G01 F از لحاظ فنی کاملا مشابه همدیگرهستند و از یک پیشرانه مشترک استفاده می کنند . قوای فنی این دو مدل یک موتور 4 سیلندر توربو به حجم ۱٫۵ لیتر وقدرت خروجی ۱۵۶ اسب بخار با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر می باشد . توان این پیشرانه از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلومنتقل می شود .

امکانات رفاهی محصولات جدید سیف خودرو SWM G01 و SWM G01 F :

SWM G01 F
نمای داخلی SWM

هر دو این خودروها در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به سقف پانورامیک، تریم داخلی چرم (چرم و جیر در G01 F)، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی راننده برقی با گرمکن و سردکن، استارت دکمه‌ ای، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باد لاستیک، چراغ روشنایی روز، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، تنظیم حالت رانندگی برای فرمان و حساسیت پدال گاز، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه تشخیص عابر پیاده و موجودات زنده، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ثبت وقایع، نور پردازی داخلی، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر TFT جلو آمپر با سه طرح گرافیکی و… مجهز است. لازم به ذکر است به صورت رسمی سطح تجهیزات و امکانات این دو خودرو مشخص نشده است .

ایمنی SWM G01 و SWM G01 F چگونه است ؟

این خودروها در بحث ایمنی عملکرد خوبی از خود نشان نداده اند . طی آزمایشاتی ایمنی انجام شده در چین این خودرو از موسسه C N Cap موفق به دریافت دو ستاره ایمنی شده است .

قیمت SWM G01 و SWM G01F در چین و ایران :

قیمت این خودرو در چین از حدود 11 هزار دلار تا 21 هزار دلار متغیر است . قیمت رسمی مدل G01 توسط سیف خودرو 375 میلیون تومان اعلام شده است . قیمت مدل اسپرت G01 F هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است ولی پیش بینی می شود قیمت G01 F بیش از 400 میلیون تومان باشد .

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن