قرعه‌کشی پیش‌فروش دنا‌پلاس توربو اتوماتیک انجام شد +ظرفیت:

دنا پلاس توربو با گیربکس 6 سرعته دستی

قرعه‌کشی پیش‌فروش خودرو دنا‌پلاس توربو اتوماتیک در حضور نهاد های نظارتی توسط ایران‌خودرو برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس، امروز 18 آبان 99 قرعه‌کشی پیش‌فروش خودرو دنا‌پلاس توربو اتوماتیک در حضور نهاد های نظارتی توسط ایران‌خودرو برگزار شد. در این طرح پیش‌فروش موعد تحویل این خودرو اردیبهشت و خرداد 1400 در نظر گرفته شده بود. قیمت نهایی نیز در زمان تحویل مشخص خواهد‌شد. با توجه به قیمت‌های جدید اعلامی و پیش‌پرداخت این طرح، قیمت در نظر گرفته شده دراین طرح حدود 370 میلیون تومان است. با توجه به قانون پیش‌فروش خودروسازان در این مدل طرح‌ها می‌توانند حداکثر 50 درصد قیمت خودرو در زمان پیش‌فروش را از متقاضیان دریافت کنند.

با توجه به بخشنامه اعلام شده، سود مشارکت و سود انصراف صفر درصد در نظر گرفته شده است.

دنا‌پلاس اتوماتیک یا طلا و دلار ؟

ظرفیت طرح پیش‌فروش دنا‌پلاس توربو اتوماتیک چقدر بوده‌است؟

در این طرح نیز مانند گذشته علیرغم ظرفیت محدود افراد زیادی ثبت‌نام کردند. متاقضیان طرح پیش‌فروش دنا‌پلاس توربو اتوماتیک بیش از 690 هزار نفر بودند. ظرفیت اعلامی توسط ایران‌خودرو برای این خودرو 3000 دستگاه بوده‌است.

مشخصات رسمی دنا‌پلاس توربو اتوماتیک را اینجا بخوانید

شانس برنده شدن در این طرح نیز مانند گذشته بسیار پایین بود به طوری که حدود 0.43 درصد هر شخص احتمال داشت که برنده شود.

ظرفیت هر نمایندگی طرح پیش‌فروش دنا‌پلاس توربو اتوماتیک چقدر بوده‌است؟

در این طرح ظرفیت هر نمایندگی برای دو موعد تحویل نیز متفاوت بود به طوری برای اردیبهشت 1400 ظرفیت هر نمایندگی 10 دستگاه اعلام شده‌است و برای موعد تحویل خرداد 1400 نیز 7 دستگاه می‌باشد.

منتخبان این طرح تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه علی‌الحساب خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند. انتخاب رنگ در زمان واریز وجه انجام خواهد‌شد و همچنین کارت طلایی نیز به صورت اختیاری قابل انتخاب است. پس از رسیدن زمان تحویل در صورت اعلام شرکت و تمایل مشتری امکان تغییر شرایط ثبت‌نام ( تمدید موعد تحویل ) وجود خواهد داشت.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن